دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 136 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 59 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 13
2-2 تعاریف جو سازمانی.. 13
2-2-1 اهمیت جو سازمانی در کارکردهای سازمان : 15
2-2-2 مفهوم جو سازمانی از نگاه صاحب نظران : 15
2-2-3 عوامل موثر بر جو سازمانی : 17
2-2-4 روشهای بهبود جو سازمانی.. 19
2-2-5 انواع جو سازمانی و ویژگی های آن : 20
2-2-5-1 جو باز. 20
2-2-5-2 جو کنترل شده 21
2-2-5-3 جو خودمختار 22
2-2-5-4 جو پدرانه. 22
2-2-5-5 جو بسته. 23
2-2-5-6 جو آشنا یا دوستانه. 23
2-2-6 ابعاد جو سازمانی.. 24
2-3 رفتار شهروندی سازمانی.. 24
2-3-1 تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی.. 25
2-3-2 تعریف رفتار شهروندی سازمانی(OCB) 25
2-3-3 مفهوم سازی اولیه رفتارهای شهروندی سازمان. 27
2-3-4 دو رویکرد اصلی رفتار شهروندی سازمانی.. 28
2-3-5 فرضیات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی.. 30
2-3-6 ایجاد شهروندی سازمانی.. 30
2-3-7 هسته اعمال شهروندی.. 32
2-3-8 دیدگاههای مختلف و ابعاد در مورد رفتار شهروندی سازمانی.. 33
2-3-9 ابعاد رفتار شهروندی سازمانی.. 34
2-3-9-1 پودساکف و همکاران. 34
2-3-9-2 نت میر 35
2-3-9-3 لیوبا ماکوزی.. 35
2-3-9-4 اسمیت... 36
2-3-9-5 ارگان. 36
2-3-6 گراهام. 37
2-3-10 الگوهای دوگانه رفتار شهروندی سازمانی.. 37
2-3-11 تفاوت رفتار شهروندی سازمانی با سایر رفتارهای سازمانی.. 37
2-3-12 عوامل موثر در بروز رفتارهای شهروندی سازمانی.. 38
2-3-13 متغیرهای تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی.. 41
2-3-14 پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی.. 43
2-3-14-1 رفتار شهروندی و تأثیرش بر عملکرد سازمانی.. 43
2-3-14-2 رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد تیمی.. 44
2-3-14-3 رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات... 44
2-3-15 ابعاد رفتارهای شهروندی.. 45
2-3-15-1 رفتارهای مساعدتی یا کمک کننده 53
2-3-15-2 راد مردی و گذشت... 53
2-3-15-3 وفاداری سازمانی.. 53
2-3-15-4 اطاعت سازمانی`. 53
2-3-15-5 ابتکار شخصی: 54
2-3-15-6 رفتارهای مدنی.. 54
2-3-15-7 توسعه شخصی.. 54
2-3-16 عوامل مؤثر در بروز رفتارهای شهروندی.. 56
2-3-16-1 نگرش: 56
2-3-16-2 رضایت شغلی.. 56
2-3-16-3 برابری.. 57
2-3-16-4 عدالت رویهای.. 57
2-3-16-5 تعهد سازمانی.. 58
2-3-16-6 حمایت سازمانی درک شده 59
2-3-16-7 اثرات حالت روحی مثبت... 59
2-3-16-8 شخصیت... 60
2-3-16-9 تفاوتهای فردی.. 61
2-3-17 پیامدهای فردی و سازمانی رفتارهای شهروندی سازمانی.. 62
2-3-18 مروری بر تحقیقات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی.. 65
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 305 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 44 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه ............................................................................ 38
بخش اول: جذب سرمایه مشتری ............................................. 38
مشتری شناسی و مشتری گرایی ............................................ 38
شناسایی نیازهای مشتریان ..................................................... 39
اهمیت جذب سرمایه مشتری ..................................................... 40
بخش دوم: بازاریابی
مقدمه .................................................................................... 43
تعریف بازاریابی .................................................................... 43
اهمیت بازاریابی ........................................................................ 45
مؤلفه های فرآیند بازاریابی ....................................................... 47
الف) محیط بازار ..................................................................... 47
1- محیط کلان ........................................................................... 48
2- محیط خرد ...................................................................... 48
ب) سیستم های اطلاعات بازاریابی .............................................. 49
ج) برنامه ریزی بازاریابی ........................................................ 50
د) فرآیند اجرای بازاریابی ............................................................. 50
ه) سیستم کنترل و نظارت .................................................... 51
اهمیت بازاریابی خدمات بانکی ............................................... 52
الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی ................................................. 53
ب) تبلیغ با هدف ترغیب ..................................................... 53
ج) تبلیغ با هدف یادآوری ............................................................ 53
بخش سوم: بازاریابی اجتماعی
مقدمه ............................................................................... 54
مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی ............. 55
تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی ............................... 56
مفهوم بازاریابی اجتماعی .......................................................... 59
تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی .......................................... 62
تعریف بازاریابی اجتماعی ...................................................... 63
دیدگاه بازاریابی اجتماعی ....................................................... 65
ابعاد بازاریابی اجتماعی ..................................................... 66
مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی ............................... 67
مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ................................... 68
جنبه های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری .......................... 71
آمیخته بازاریابی .................................................................. 72
بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده
مطالعات انجام شده در ایران ................................................. 74
مطالعات انجام شده در سایر کشورها ...................................... 80
بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق ............................................. 82
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 125 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 42 |
این پاورپوینت در مورد شرکتهای سهامی سازمان و حقوق صاحبان سهام در اصول حسابداری در 42 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: شرکتهای سهامی سازمان و حقوق صاحبان سهام در اصول حسابداری،حقوق صاحبان سهام ،شرکتهای سهامی سازمان،تعریف شرکت سهامی ،حقوق قانونی سهامداران،حسابداری حقوق صاحبان سهام ،سود نقدی سهام ،سهام سرمایه ،سهام عادی، سهام ممتاز،سهام سرمایه تعهد شده، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
مقدمه:
مفاهیم ٬ اصول و روشهای حسابداری تقریبا در اغلب موسسات مشابه است ولی ٬ از نظر ویژگیها و ترکیب سرمایه روشهای خاص حسابداری به کار می رود.
شرکت های سهامی سازمان و حقوق صاحبان سهام
شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم می شود. مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی آن هاست. به موجب قانون تجارت، شرکت سهامی به دو نوع تقسیم می شود:
محدودیت مسئولیت سهامداران به میزان سهام، تجمع سرمایه های کوچک، سهولت نقل و انتقال سهام، استمرار موجودیت و تعیین هیئت مدیره از مزایای مهم شرکت های سهامی است. مالیات بر درآمد شرکت های سهامی، و رعایت مقررات بیش تر نیز از معایب شرکت های سهامی است.
قانون تجارت روابط حقوقی بین سهامداران را تعیین می کند و بر پایه آن برای تأسیس شرکت های سهامی اساسنامه ای تنظیم و به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود. مراحل مختلف تأسیس شرکت های سهامی هزینه هایی در بر دارد که هزینه های تأسیس نام دارد و یک دارایی است و با عنوان سایر دارایی ها در ترازنامه طبقه بندی می شود.
حق رای برای انتخاب هیئت مدیره، حق دریافت سهمی از سود شرکت، حق تقدم خرید سهام جدید شرکت سهامی و حق سهیم بودن در دارایی های شرکت در هنگام انحلال حقوق قانونی سهامداران است.
مجامع موسس یا عمومی صاحبان سهام هیئت مدیره را انتخاب می کند تا شرکت سهامی را اداره کند. هیئت مدیره در اولین جلسه خود از بین اعضای هیئت مدیره یک رئیس و یک نایب رئیس که باید شخص حقیقی باشند تعیین می کند. هیئت مدیره برای اداره امور شرکت اقلا یک شخص حقیقی را به مدیر عاملی تعیین می کند. مهمترین وظیفه هیئت مدیره و مدیر عامل حفظ منافع صاحبان سهام است. هیئت مدیره برای انجام وظایف محوله، سیاست های کلی و خط مشی های شرکت را تعیین می کند، کنترل داخلی مناسب بر سیستم های موجود شرکت را مستقر و اختیارات و مسئولیت های مدیران اجرایی و کارکنان را مشخص می کند.
سرمایه در ترازنامه موسسات تک مالکی و شرکت های تضامنی با عنوان حقوق صاحب(صاحبان) سرمایه و در ترازنامه شرکت های سهامی با عنوان حقوق صاحبان سهام طبقه بندی می شود. سرمایه گذاری سهامداران و مانده سود(زیان) انباشته دو منبع مهم تشکیل دهنده حقوق صاحبان سهام در شرکت های سهامی است. افزایش(کاهش) حقوق صاحبان سهام در شرکت های سهامی اغلب ناشی از نتایج فعالیت آن هاست که در حساب سود(زیان) انباشته نگهداری می شود. مانده حساب خلاصه سود و زیان در پایان سال مالی به حساب سود(زیان) انباشته منتقل می شود. مانده سود(زیان) انباشته در تاریخ ترازنامه نشان دهنده سود انباشته شرکت سهامی از تاریخ تأسیس، پس از کسر زیان های وارده و سود تقسیم شده بین سهامداران است. سود انباشته حقوق صاحبان سهام را ...
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 218 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2.1 مقدمه 13
2.2 بخش اول : نظام جبران خدمات کل.. 14
2.2.1 جبران خدمات کل- کلیات... 14
2.2.1.1 مقدمه. 14
2.2.1.2 مفاهیم و تعاریف نظام جبران خدمات کل.. 14
2.2.1.3 اهمیت جبران خدمات کل.. 17
2.2.1.4 مدلی از جبران خدمات کل.. 18
2.2.1.5 مزایای جبران خدمات کل.. 19
2.2.2 جبران خدمات کل- جبران خدمات مالی.. 20
2.2.2.1 مقدمه. 20
2.2.2.2 جبران خدمات مالی مستقیم. 21
2.2.2.3 جبران خدمات مالی غیرمستقیم (مزایا) 22
2.2.3 جبران خدمات کل- جبران خدمات غیر مالی.. 25
2.2.3.1 مقدمه. 25
2.2.3.2 جبران خدمات غیر مالی حاصل از شغل.. 25
2.2.3.3 جبران خدمات غیر مالی حاصل از محیط کار. 28
2.3 بخش دوم: بهره وری منابع انسانی.. 31
2.3.1 مقدمه. 31
2.2.3 مفهوم و تعریف بهره وری.. 32
2.3.3 اهمیت بهره وری.. 34
2.3.4 بهره وری منابع انسانی.. 35
2.3.4.1 مدل آچیو. 37
2.3.4.2 مراحل تدوین مدل اچیو. 37
2.4 بخش سوم: ارتباط نظام جبران خدمات کل و بهره وری منابع انسانی.. 40
2.5 پیشینه تحقیق.. 41
2.5.1 پیشینه خارجی.. 41
2.5.2 پیشینه داخلی.. 42
2.6 جمع بندی و نتیجه گیری.. 43
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 64 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه .............................................................................. 15
2-2 بخش دوم:توسعه اقتصادی................................................... 16
2-2-1 مفاهیم رشد و توسعه .................................................. 16
2-2-2 تعاریف توسعه اقتصادی درغرب ......................................... 18
2-2-3 تئوریهای توسعه اقتصادی از دیدگاه اندیشمندان ............. 21
2-2-4 معیارهای اندازهگیری توسعه اقتصادی ............................... 27
2-3 بخش دوم : بازده سرمایه گذاری........................................... 29
2-3-1 مقدمه.......................................................................... 29
2-3-2 سرمایه گذاری................................................................. 31
2-3-3 انواع سرمایه گذاری.......................................................... 31
2-3-4 محیط سرمایه گذاری....................................................... 33
2-3-5 ابزار های قابل معامله.................................................. 34
2-3-6 فرآیند سرمایه گذاری.......................................................... 35
2-3-7 بازده........................................................................... 37
2-3-8 اجزای بازده.................................................................... 37
2-3-9 عوامل مؤثر بر ریسک و بازده سرمایه گذاری در محصولات مالی..39
2-4 پیشینه تحقیق.................................................................... 47
1-2-4) تحقیقات داخلی ........................................................... 47
2-2-4) تحقیقات خارجی.............................................................. 48