فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

تحقیق در مورد مصالح شناسی 11 ص

مصالح شناسی
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
تحقیق در مورد مصالح شناسی 11 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 7612

تحقیق در مورد مصالح شناسی

سیمان

سیمان یا سمنت واژه‌ای است که از لغت سمنتوم رومی گرفته شده و قدمت آن به پیش از میلاد می‌رسد. مصرف آن در ساختمان پانتئون شهر روم واقع در ایتالیا که مربوط به سنه 27 قبل از میلاد است دیده شده. در ساختمان گنبد این بنا که 43 متر قطر دارد مخلوطی از خرده سنگ و آهک پخته بکار رفته است. ولی کشف سیمان به شکل امروز مربوط است به یک نفر بنای انگلیسی به نام ژوزف اسپدین که از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن موفق شد ابتدایی‌ترین نوع سیمان را کشف نموده و آن را در تاریخ 21 اکتبر 1824 بنام خود در انگلستان ثبت نماید و نام محصول بدست آمده را سیمان پرتلند گذاشت علت این نامگذاری طوری که گفته شد سیمان از سمنتوم رومی گرفته شده و پرتلند نام جزیره‌ای است در انگلستان که رنگ سیمان پس از سخت شدن به رنگ سنگهای ساحلی این جزیره در می‌آید به همین دلیل نام پرتلند را به دنبال سیمان برای آن انتخاب نمودند البته قبل از ژوزف اسپدین اشخاص دیگری در فرانسه و انگلستان از پختن خاک رس و سنگ آهک مصالح مشابهی بدست آوردند ولی هیچکدام کار خود را دنبال نکرده و محصول خود را به ثبت نرسانیدند. باید توجه نمود که در بعضی از کتابهای ایرانی که در دسترس نگارنده بود اشخاص دیگری را به عنوان اولین نفر که سیمان را به ثبت رسانید معرفی می‌نمایند ولی در فرهنگ دهخدا و دایره‌المعارف فارسی تألیف غلام حسین مصاحب، ژوزف اسپدین را به عنوان اولین نفر ذکر می‌کنند ولی آنچه مسلم است که سیمان در اوایل قرن نوزدهم در انگلستان به ثبت رسیده و آن را ابتدا برای ساختن فانوس دریائی مورد مصرف قرار دادند.

تاریخچة رواج سیمان در ایران

بدیهی است منظور از تاریخچة سیمان در ایران یک تحقیق تاریخی نیست که بدانیم مثلاَ اولین پاکت سیمان در چه تاریخی و یا بوسیلة چه شخصی به ایران وارد شده است بلکه منظور این است که نگاه مختصری داشته باشیم به تاریخ سیمان ایران.

اولین کارخانه سیمان با تولید روزانه 100 تن در نزدیکی شهرری در تهران احداث و در سال 1312 آغاز به کار کرد و تا سال 1334 به تدریج با افزودن واحدهای دیگر به این مجموعه ظرفیت این کارخانه به 600 تن در روز رسید ولی به علت شروع عملیات ساختمانی و راه‌سازی در ایران این مقدار سیمان جواب‌گوی نیازهای کشور نبود و به تدریج در نقاط دیگر مملکت کارخانه‌های بزرگ سیمان دایر گردید از جمله سیمان تهران- سیمان شمال- سیمان مشهد- سیمان فارس- سیمان ارومیه- سیمان آبیک که تعداد آنها به حدود بیش از 20 کارخانه می‌رسد و تولید آن فعلاَ در حدود بیست میلیون تن در سال می‌باشد که هنوز جوابگوی مصرف داخلی نبوده و مجبور به واردات سیمان می‌باشیم.


مصالح سنگی و چوبی 27 ص

مصالح سنگی و چوبی
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 830 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
مصالح سنگی و چوبی 27 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 7612

تحقیق مصالح سنگی و چوبی

مصالح سنگی

هنوز تئوری کاملی برای اختلاف در تشکیلات ساختمانی سنگ ها داده نشده است. سنگ ها عهده دار ترکیب پوشش پوسته کره زمین بوده اند. تعییر حالت سنگ ها که دینامیک نامیده می شود قسمتی از شیمی پوشش است. توسعه شیمی تجزیه ای و ساختار مصنوعی بی اندازه در رشد سنگ شناسی موثر بوده است. نزدیک شدن شیمی- فیزیک به یکدیگر به تشخیص سنگها وانتهاب ورده بندی آنها کمک می‌کند.

موارد علمی فوق باعث شده است کمتر ساختمان معاصر به علت عدم شناخت مصالح سنگی خراب شود. مقاومت وسائیدگی سنگ وساختمان میکروسکوپی مخصوص ومطالعه سیمای سنگها کمک زیادی برای احداث جاده و ساختمان می‌باشد.

مصالح سنگی که در ساختمان ها و راه ها بکار برده می شود مثل، شن و ماسه رودخانه سنگ معدن و گاهی سرباره های کوره بلند ذوب آهن وصخره های طبیعی‎؛ به صورت توده های بزرگ در طبیعت و به وفور وجود دارند که تحت تاثیر عوامل جوی به صورت ریز و قلوه و شن و ماسه تبدیل شده اند. قبل از پراکندگی انتخاب در پس ستون و سد و موج شکن باید از نظر مقاومت در برابر فشار و یخ بندان وسایش اطلاعات دقیقی بدست آورد.

زمین شناسان صخره های طبیعی را به سه طبقه آذرین-رسوبی-متامورفیک(دگرگونه) تقسیم کرده اند. تا امروز 400 هزار نوع سنگ دسته بندی شده اند.

سنگها از نظر مقاومت نسبت به یخ بندان به ده درجه (10-20-25-35-50-100-150-200-300-500) در جه تقسیم می شود. درجه 500 از همه مقاومتر است و قبل از مصرف هر سنگ مساله مقاومت در مقابل یخ بندان محلی کنترل می شود. سنگها از نظر مقاومت به گروههای( 4-7-10-15-25-35-50-100-150-200-300-400-500) kg/cm2 تقسیم شده اند.

سنگهای آذرین

این سنگها به صورت کریستال از سرد شدن توده مذاب آتشفشانها (ماگما) بوجود آمده اند و به سه گروه اسیدی، نیم اسیدی روشن 66%-55% سیلیس و آذرین بازی تیره رنگ که کوارتز آزاد و 55% سیلیس دارند تقسیم می شود. این سنگها مقاومت کلی بالایی دارند.

سنگهای رسوبی

این سنگها از رسوب ذرات حاصل از تجزیه صخره های مانده ازدریاها واقیانوس ها و بقایای معدنی موجودات دریایی یا از کریستالیزه شدن مواد معدنی محلول مذاب بدست می آینداغلب مقاومت ضعیفی دارند.


طرح توجیهی پمپ ترمز خودرو باظرفیت 50,000 عدد در سال

خلاصه طرح موضوع طرح تولید پمپ ترمز خودرو نوع تولیدات وظرفیت پمپ ترمز خودرو 50000 عدد در سال تعداد شاغلین 22 مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال) سرمایه گذاری کل طرح 4020 سرمایه گذاری ثابت 3500 سرمایه در گردش 320 در آمد سالیانه 5000 سود ویژه 1113 دوره بازگشت سرمایه 38 ماه نرخ باز دهی سرمایه %31
دسته بندی تولیدی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
طرح توجیهی پمپ ترمز خودرو باظرفیت 50,000 عدد در سال

فروشنده فایل

کد کاربری 15785

مقدمه :
با توجه به پیشرفت صنعت خودرو در داخل کشور ضرورت ایجاد کارخانجات

وکارگاه های اقماری که بتوانند صنعت خودرو را در زمینه تامین پمپ ترمز

خودرو که باید از حساسیت بالایی در کیفیت برخوردار باشد ، یاری کنند

احساس می شود.

قابل توجه اینکه مجریان این گونه طرحها باید علاوه بر تحصیلات تخصصی

مربوطه ، مهارت های کارگاهی وساخت نیز داشته باشند .


تحقیق سیستم اطلاعات بازاریابی

این تحقیق در مورد سیستم اطلاعات بازاریابی در30 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابیتعریف بازار
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 69 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
تحقیق سیستم اطلاعات بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 15813

این تحقیق در مورد سیستم اطلاعات بازاریابی در30 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی,تعریف بازاریابی,اهداف بازار یابی,ضرورت بازاریابی:,Marketing,تعریف مدیریت بازاریابی,بازاریابی و.... می باشد. همچنین:

فهرست

مقدمه. 3

بازاریابی.. 7

کارکرد. 9

ارکان بازاریابی.. 9

تفاوت بازاریابی با تبلیغات... 9

تفاوت بازاریابی با فروش.... 10

انواع بازاریابی.. 10

بازاریابی صنعتی و مصرفی.. 10

تأثیر تکنولوژی در بازاریابی.. 12

دانش بازاریابی در ایران.. 12

نسل‌های بازاریابی.. 12

بازاریابی اجتماعی.. 13

سیستم های اطلاعات بازاریابی و تحقیقات بازاریابی.. 15

سیستم اطلاعاتی بازاریابی.. 16

اطلاعات بازاریابی : 17

سیستم های سوابق داخلی : 18

بانک اطلاعاتی بازاریابی.. 18

سیستم های اطلاعاتی رقابتی.. 18

سیستم های ویژه برقراری تماس با مشتری : 19

مدل های سیستم اطلاعات بازاریابی: 19

مدل سیستم اطلاعات بازاریابی کاتلر. 19

مدل مفهومی آشیل و جوبر. 19

عوامل تاثیرگذار در طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی.. 20

نتیجه گیری.. 20

اهداف سیستم‌های اطلاعات بازاریابی.. 23

تعریف سیستم‌های اطلاعات بازاریابی.. 24

طبقه‌بندی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی.. 25

سیستم‌های اطلاعات بازاریابی مدیریتی.. 25

سیستم‌های اطلاعات بازاریابی عملیاتی.. 25

سطوح استراتژی و خرده سیستم‌های مشابه آن در MKIS. 27

منابع.. 29

مقدمه

هیچ فعالیت بازاریابی نمی‌تواند در انزوا و جدا از دیگر موارد انجام پذیرد، البته باید این را هم مدنظر قرار داشت که وقتی به این موضوع اشاره می‌کنیم منظورمان این است که همواره نیروهای مختلف داخلی و خارجی، قابل‌کنترل و غیرقابل‌کنترل وجود دارند که همواره در حال اثرگذاری بر روی آن هستند. از این‌ رو به‌منظور اطلاع از اینکه چه نیرویی در حال اثرگذاری بر روی آن است و اثر این نیرو بر روی فرایند بازاریابی چیست، بازاریاب نیاز به جمع‌آوری اطلاعات خود از طریق منابع خودش داشته که در الفبای بازاریابی می‌توانیم بگوییم که وی در حال جمع‌آوری اطلاعات بازار یا تشکیل دادن یک سیستم اطلاعات بازاریابی است.

یک سیستم اطلاعات بازاریابی مجموعه‌ای از فرایندها و روش‌ها است که به‌منظور تولید، تحلیل، انتشار و نگهداری اطلاعات پیش‌بینی‌شده تصمیم‌های بازاریابی بر اساس یک‌روند منظم و مداوم طراحی‌شده است. یک سیستم اطلاعات می‌تواند به‌صورت عملیاتی، مدیریتی یا استراتژیک برای چندین زمینه مختلف از بازاریابی مورداستفاده قرار گیرد.

این مجموعه از اطلاعات یک فرایند ادامه‌دار است که اطلاعات را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند، ضمن ترکیب آن‌ها با یکدیگر آن‌ها را به برای افراد یا بخش‌هایی ارسال می‌کند که مسئول رفع نیازهای نقاط مختلف بازار هستند. اثربخشی سیستم بازاریابی در صورتی ثابت می‌شود که یک سیستم اطلاعات بازاریابی قوی در پشت سر آن قرار داشته باشد و یک مزیت رقابتی قابل‌توجه را در


پاورپوینت تمرینات و اصول بدنسازی مربوط به درس علم تمرین

یکی از درسهای رشته تربیت بدنی درس علم تمرین میباشد در این فایل پاورپوینت در مورد علم تمرین و اصول و روش صحیح تمرین در بدنسازی توضیح داده شده است
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2392 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87
پاورپوینت تمرینات و اصول بدنسازی مربوط به درس علم تمرین

فروشنده فایل

کد کاربری 12227

چگونگی تمرینات در دوران تفکیک

مهمترین مساله در دوران تفکیک عضلانی و کاهش وزن افزایش تمرینات ایروبیک است.البته انجام تمرینات ایروبیک به طور روزانه برای بدنسازان چندان مفید نیست.تکرارهای مناسب در این دوره بین 10تا 15 است

•تعداد تکرارها در ورزش بدنسازی بین 5 الی 25 است . البته گاهی اوقات برای عضلات ساق و شکم 30الی 50 تکرار نیز انجام میشود.به طور عمومی میتوان گفت در دوران حجم باید تکرارهابین 5 الی 12 و در زمان تفکیک عضلانی بین 10الی 25 باشند.

در زیر نمایی از اسلاید را می توانید ببینید: