فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سطوح انگیزه یادگیری بالینی (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سطوح انگیزه یادگیری بالینی در 63 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی
بازدید ها 6
فرمت فایل docx
حجم فایل 83 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سطوح انگیزه یادگیری بالینی (فصل 2)

فروشنده فایل

کد کاربری 14459
کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سطوح انگیزه یادگیری بالینی در 63 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد



بخشی از مبانی نظری:

چهارچوب این پژوهش از نوع پنداشتی و بر اساس مفاهیمی چون آموزش ، یادگیری ، انگیزه یادگیری و سطوح مختلف آن و چگونگی تامین نیازهای اساسی روانی بر اساس تئوری خود تعیین کنندگی استوار است و در راستای آن مفاهیم فوق در محیط بالینی پرستاری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کلمه آموزش از واژه لاتین “educate” که به معنای آموختن است مشتق شده است.ریشه کلمه آموزش به معنای آشکار نمودن توان بالقوه یک فرد است. آموزش رفتارهای فرد را اصلاح مینماید و باعث تغییراتی در رفتار فرد میگردد که برای وی سودمند است.میتوان گفت آموزش یک فرایند اجتماعی است که اهمیت آن دراصلاح رفتار است(29) و طیف وسیعی از فعالیتها را در برمیگیرد(30).

همچنین آموزش به فعالیتهای حرفه ای معلم گفته میشود و به عنوان فراهم آوردن فرصتهایی برای اینکه دانشجویان یاد بگیرند، تعریف شده است.پس بنا به تعریف آموزش به فعالیتهایی گفته میشود که با هدف آسان ساختن یادگیری از سوی آموزگار طراحی میشود و بین آموزگار و یادگیرنده بصورت کنش متقابل جریان می یابد و نقش معلم صرفا فراهم آوردن شرایط و امکاناتی است که یادگیری را آسان میسازد(33). از این رو آموزش مجموعه فعالیتهایی است که در خدمت پرورش و کارآموزی قرار دارند(5).

هایگرن معتقد است که آموزش فرایندی مرکب است که تعبیر متفاوتی از دیدگاه های مختلف دارد. فیلسوفان عامل اصلی آموزش را مد نظر قرار میدهند و روانشناسان به فرد یادگیرنده و فرایند یادگیری مینگرند و جامعه شناسان به سیستم اجتماعی که در تعامل با گروه و فراگیرنده است، میپردازند( 27 ).

نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن با توجه به پیشرفت جوامع، همواره دستخوش تغییر و تحول است که این امر خود معلول تحولات اجتماعی و علوم مختلف آن می‌باشد. سرعت تحول نظامهای آموزشی به حدّی است که گاهی موجب تغییر کل ساختار آموزشی جامعه می‌گردد(14). از این رو در دنیای امروز هیچ‌کس از آموزش و یادگیری بی نیاز نیست و یادگیری بخشی از زندگی انسانها محسوب می‌گردد. شاید به جرأت بتوان گفت که مهمترین اصل زندگی انسانها یادگیری است؛ زیرا انسان از بدو تولد تا انتها با فرایندهای مختلف یادگیری روبه‌رو می‌باشد(31).


1-Hygern

2-learning



فهرست مطالب:


سطوح انگیزه یادگیری بالینی

تئوری هرزبرگ

تئوری تقویت مثبت

نظریه انگیزش پیشرفت

مرور برمتون

منابع


reinforcement theory3-

1-achievement motivation

2-Maccelland

3- socio cultural approach

4-Santrok


ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود در 22 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 14
فرمت فایل doc
حجم فایل 657 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود در 22 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود

عنوان انگلیسی :

Effects of Audit Quality and Standard of Care Required by Jurors When Assessing Auditor Negligence

تعداد صفحات فارسی : 22 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1117

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1117.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 25 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
ما نتایج یک آزمایش را گزارش می کنیم که بررسی می کند چطور کیفیت حسابرسی و زمانبندی ارزیابی داوران برای استاندارد لازم دقت از روی احتیاط ("SOC") برای تاثیر گذاری بر قضاوت های داوران در مورد مسامحه ی (کوتاهی،سهل انگاری) حسابرس ترکیب می شود.ما سطح کیفیت حسابرسی را (پایین در برابر بالا) بین داوران و زمانبندی ارزیابی SOC داوران را مورد مداخله قرار می دهیم (قبل در برابر بعد داوران کیفیت حسابرسی را می آموزند).ما پیش بینی می کنیم ومی یابیم ،زمانیکه داوران سطح کیفیت حسابرسی را در زمانی آنها SOC را ارزیابی می کنند، نمی دانند، کیفیت حسابرسی بالاتر در کاهش احتمال موثر است که حسابرسان بی احتیاط (مسامحه کار) یافت می شوند، زیرا کیفیت حسابرسی بالاتر احتمال بیشتری دارد که ارزیابی های داوران SOC فراتر می رود.در مقابل، زمانیکه داوران سطح کیفیت حسابرسی را می دانند در زمانیکه آنها SOC را ارزیابی می کنند، داوران SOC را بر روی کیفیت حسابرسی مهار می کنند، بنابراین کیفیت حسابرسی بالاتر ممکن نیست احتمال این را کاهش دهد که حسابرسان به خاطر تاثیرات غرامت کیفیت حسابرسی بی احتیاط یافت می شوند (قضاوت های بی احتیاطی به طور مستقیم کاهش می یابد اما آنها به طور غیر مستقیم SOC را افزایش می دهد).بنابراین، با جلوگیری از تکیه بر SOC بر روی کیفیت حسابرسی به حسابرسان کیفیت بالا کمک می کند تا از یک رای هیئت منصفه در مورد بی احتیاطی جلوگیری شود زیرا احتمال بیشتری دارد که آنها از SOC پیش فرض فراتر روند.این نتایج در آثار تصمیم گیری داور دخیل است و دارای مضامینی برای شاغلین حسابرسی، تعدیل کننده ها و مشاورین است.

Abstract

We report the results of an experiment investigating how audit quality and the timing of jurors’ assessment of the necessary standard of prudent care (“SOC”) combine to affect jurors’ judgments of auditor negligence. We manipulate between-jurors the level of audit quality (low vs. high) and the timing of jurors’ assessment of SOC (before vs. after jurors learn audit quality). We predict and find that, when jurors do not know the level of audit quality at the time they assess SOC, higher audit quality is effective in reducing the likelihood that auditors are found negligent, because higher audit quality is more likely to exceed jurors’ assessments of SOC. In contrast, when jurors know the level of audit quality at the time they assess SOC, jurors anchor SOC on audit quality, so higher audit quality may not reduce the likelihood that auditors are found negligent due to the offsetting effects of audit quality (decreasing negligence judgments directly but increasing them indirectly through SOC). Thus, precluding anchoring SOC on audit quality helps high-quality auditors to avoid a negligence verdict because they are more likely to exceed the default SOC. These results contribute to the juror decision making literature and have implications for audit practitioners, regulators and litigators.


ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 18
فرمت فایل doc
حجم فایل 2542 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر

ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


عنوان فارسی :

پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

عنوان انگلیسی :

After Virtue? Accounting as a Moral and Discursive Practice

تعداد صفحات فارسی : 13 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1124

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1124.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
عنوان این مقاله از کتاب آلداسدر مکین "پس از کیفیت خوب" استخراج شده است.آن یک اثر معاصر در زمینه فلسلفه وجدانیاست و در استنباط از این اثر میباشد.من میخواهم این مسئله را مطرح کنم که چه چیزی را من به عنوان مهم ترین مسئله معاصر مواجه شونده برای حسابدارام قلمداد میکنم: آیا عملکرد حسابداری پس از کیفیت خوب قرار دارد؟ یعنی، آیا حسابداران در جستجوی کیفیت خوب هستند و اگر چنین است ،چطور آنها آن را کسب میکنند ؟
من به این بحث میپردازم که حسابداری دارای ظرفیت برای یک شیوه با کیفیت بودن در سنت ارسطویی است که توسط مکینتایر توصیف شده است.عامل کلیدی برای محقق ساختن این کیفیت خوب در به رسمیت شناختن این مسئله نهفته است که حسابداری هم یک شیوه ی وجدانی و هم یک شیوه ی گفتگویی است.
منظور من از وجدانیاین است که حسابداری یک شیوه در بردارنده نمایندگی انسانی است.حسابداری یک شیوه قابل تبدیل است ،که دارای ظرفیت برای تغییر همه چیز در دنیا است.آن میتواند یک تفاوت را در چیزی ایجاد کند که ما برای انجام انتخاب میکنیم.آن میتواند بر روی تجارب زندگی شده ی ما در شیوه های بسیار ویژه و خاص اثر داشته باشد.بنابراین آن دارای پیامدهایی است که تشخیص وجدانیاز سوی کارورزش را میطلبد.قدرت استقلال به طور گسترده ای به صورت یک رویداد تعریف میشود که در آن کسی چیزی را در مورد چیزی به کس دیگری میگوید. گفتگوی حسابداری به سادگی به صورت گزارشی در مورد واقعیات نیست.حسابدار کسی است که گفتگوی را مینویسد.حسابدار گفتن چیزی را مورد چیزی (گزارش حسابداری در مورد چیست) به کسی (کسی که گزارش حسابداری برای او آماده شده است) انتخاب کرده است.شناخت صریح وضعیت حسابداری به عنوان یک شیوه (چنانچه مخالف دیدگاهی است که حسابداران فقط واقعیات را گزارش میکنند) کاملا مهم است زیرا آن حسابداران را وادار به تایید شمول شخصی خود، نمایندگی وجدانیخودشان و نقش بلاغی ،در تولید و ایجاد گزارش های حسابداری می نمایند.بنابراین کاراکتر گفتگویی شیوه حسابداری به شدت به کارکتر وجدانیآن وابسته است.



Abstract

Alasdair MacIntyre′s book After Virtue is used as the basis to reflect on possibilities for virtue in accounting and some problems in its realisation. MacIntyre advances a neo‐Aristotelean account of virtue that is grounded in practice and which focuses on the unique internal rewards of a practice. Accounting is suggested to be a practice in this sense and five possible internal rewards are identified: honesty, concern for the economic status of others, sensitivity to the value of both co‐operation and conflict, the communicative character of accounting practice, and the dissemination of economic information. Several potential problems in realising virtue are then discussed including the tendency for external rewards to dominate internal rewards, the corrupting power of institutions, and a confusion between laws (rules) and virtues.