دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 162 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه......................................................................... 13
2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری.................... 15
2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM.... 18
2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری کلید مدیریت ارتباط با مشتری.. 19
2-5- سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری..... 27
2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایتمندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری... 28
2-7- فن آوری های مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری....... 30
2-8- فناوری اطلاعات و بهرهوری بنگاه های اقتصادی و بهبود CRM..... 33
2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری................ 38
2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری........ 45
2-11- مدیریت ارتباط و تمرکز بر مشتریان کلیدی........................ 46
2-12- پیشینه تحقیق..................................................... 49