X
تبلیغات
زولا

فایل فردا

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 162 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه......................................................................... 13

2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری.................... 15

2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM.... 18

2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری کلید مدیریت ارتباط با مشتری.. 19

2-5- سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری..... 27

2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری... 28

2-7- فن آوری های مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری....... 30

2-8- فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاه های اقتصادی و بهبود CRM..... 33

2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری................ 38

2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری........ 45

2-11- مدیریت ارتباط و تمرکز بر مشتریان کلیدی........................ 46

2-12- پیشینه تحقیق..................................................... 49


تاریخ ارسال: شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 06:23 | نویسنده: احمدرضا ملاحسینی | چاپ مطلب
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.